Sofie

Krasslig

Publicerad 2015-03-07 16:55:27 i Allmänt

Pratade med min vän i Torsdags, är beräknad 2 dagar efter mig. Hon skickade sms igår att vattnet gått och att de var på väg till förlossningen. Lagom avundsjuk!
Mio blev storebror till en liten eller rätt stor pojke. Grattis till dem. När jag landat lite tyckte jah det var rätt skönt att ligga på soffan istället ;) Snart är det vår tur i vilket fall.
Dock hoppas jag att bebisen väntar lite till för jag ligger med dunder förkyldning för tillfället.
Har druckit honungs vatten o vilar idag. Har haft bästa svärföräldrarna här som har hjälpt oss, putsat fönster. Jätte snällt.



Känns ju sådär när de kämpar o jag ligger i vårt hem ;) hihi

Nu blir det mys för hela slanten!
Ska packa o bädda o fixa imorgon!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-03-08 07:30:27

De fick ju god fika som belöning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela