Sofie

Väntan..

Publicerad 2015-03-04 11:53:31 i Allmänt

Har lämnat Ebbe på förskolan, det känns så fel och ledsamt. Dock vet jag att jag måste vila mig och ro om mig själv lite nu.
Han trivs ju på sin förskola, men känns så konstigt att greja själv utan honon :(
Jag har köpt lite nya vårblommor som piffar upp i väntans tider..


Imorgon och på fredag får Ebbe och jag mysa istället, då är han ledig!
Ska läsa lite nu inför förlossningen, en bok jag blivit rekommenderad av en bekant som också hade en jobbig första förlossning.

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2015-03-04 14:31:15

Så fint! Du behöver vila och tänka på dig själv nu!

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-03-04 20:27:48

Håller med Farmor! Du ska väl inte ha dåligt samvete tänk om alla hitta på så mycket med sina barn som ni gör! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela