Sofie

Bästa pappan

Publicerad 2015-09-01 07:37:05 i

I Söndags fyllde pappan i vårt hus år. Pappan till mina barn, min livskamrat, min älskling!

Vi har firat lite hela helgen, för i söndags var det fullt ös, massa planerat.
Vi har myst hela familjen, ätit på restaurang, varit på golfen och varit ute och lekt allihop. 

Firade med tårta som jag och Ebbe bakat.
I söndags väcktes han såklart med skönsång och frukost på sängen. Ebbe sjöng med detta året :)
Sedan spenderade han några timmar på golfbanan med några slänga som var på besök.
 
Barnen fick jätte fina saker av dem, tack! 
Ebbe och jag åkte på minisim, och jag lämnade Elsa, som åkte på mjällby match med pappan o farmor o farfar.
Jobbigt att vara ifrån henne, men nu kan man locka med lite frukt o så. Nästa sim får Johan ta, då är det inte fotboll.

I söndags kväll somnade jag med Elsa klockan 21 oxh igår var hon ledsen och kinkig, börjar nog bli snuvig. Suttit upp med henne i natt :( stackars liten..

Hoppas han är nöjd med dagen, troligen, för han både spelade golf oxh såg på mjällby som vann! 
Stort grattis min älskling och bästa pappan till mina barn ♡

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2015-09-01 13:41:23

Jättegod tårta! Tack Sofie och Ebbe!

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-09-01 17:07:11

Fint skrivet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela