Sofie

Slutar amma

Publicerad 2016-03-20 22:23:52 i

Blev kass med migrän och fick ta medicin i fredags vilket resulterade i att jag inte kunde amma eller ha Elsa på natten. Det gick kanon och vi har fortsatt! 
Känner mig dock lite elak, vet ju hur mkt hon älskar o slappnar av när hon suttar. Pillar sig i håret och ögonen rullar runt direkt. Så det är faktiskt lite ledsamt också, samtidigt som jag känner mig färdig, hon är stor och jag tror det blir svårare att ta bort ju äldre hon blir.. har redan börjat dra mig lite i tröjan o så..

Duktiga lilla älskade Elsa! Förlåt gummis ♡
Hoppas på bättre o mer sömn åt oss båda!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-03-24 18:08:50

Ni är så duktiga båda två!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela