Sofie

Smått ångest

Publicerad 2008-08-23 15:14:00 i Allmänt

I förmiddags gick jag in på ikonen till den nya kursen.. Hittade en grovplanering av höstens innehåll. Dag 2, alltså på Tisdag, har vi ett bokseminarium. Dag 3, ska vi till praktikplatsen.. och i vecka 3 ska vi ha en salstenta.
Smått Panik och detta var bara lite av allt vi har framför oss...
Okej, sista terminen, men ändå... Vi ska ha 5 veckors praktik och examensarbetet ska ju också skrivas..
Undra hur detta kommer gå.. jag hatar salstentor...
På Måndag ska jag till plastikkirurgen för de ska titta på mitt ärr, där som de skar för nårra månader sen...
HOPPAS jag slipper ta bort ännu mer.. Då får de väl hyvla hud från nått annat ställe.. Jag vill inte... HATAR sånt... Så jag missar kursintroduktionen på Måndag.
Om jag mår bra på Måndag så ska jag till "The Spark"... Det är första diskot på Kåren för terminen.. Ska dit och snacka med alla... Har inte setts på länge ju...

Gäller att vila riktigt nu denna helgen, för snart börjar skolan igen...
Sista terminen, sen börjar en ny fas i livet... Söka lägenhet, jobb... Var ska jag bo? mm... Lämna högskolan, kanske kristianstad? Vännerna splittras mm.... Både vill och vill inte...

Just nu finns det många frågetecken i framtiden....
Är även sååå jäkla trött på detta pissregnet... Hoppas det snart kommer ett postivt inlägg från mig.. hihih

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-08-23 15:33:09

stanna kvar i kristianstad :P haha

Postat av: Dennis

Publicerad 2008-08-23 22:52:08

Kom på förfest hos oss i hus 30 på måndag! :D

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-08-24 12:09:36

nej :( ja ska ju inte de kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela