Sofie

Besök från Malmö

Publicerad 2008-12-21 19:38:26 i Allmänt

Jaha då har jag gjort min sista kårenkväll... Det var trevligt. Tjejerna var hos mig, vi såg bonde söker fru och sjöng singstar. Sen gick vi över till Dennis. Det var mkt trevligt!
På kåren dansade vi, pratade och umgicks med alla. det var himla trevligt...
Jag ångrar inte en sekund att jag tog mitt pick och pack och flyttade till korridor 19 i oktober 2005. Jag har utvecklats mkt som person och träffat sååå underbara människor under dessa åren. Visst har man varit less på plugget och skolan, men det har lätt varit värt det.
Vad hade jag gjort annars? Jobbat på Pågen... usch....
I Torsdags gick jag upp tidigt. Pappa, Mamma, Syrran och Faster kom upp här. Vi hade en mysig dag hos mig och på stan. Det var mkt trevligt, inte så ofta vi alla är tillsammans nu mer...
Det kommer bilder från kåren och dagen med familjen sen när jag pallar lägga in dem...
De andra åkte hem men syrran stannade kvar hos mig i kstad.
Snabb resume vad vi gjort:
Torsdagskväll: kollade tv och åt räkor
Fredag: Stan med Frida, sen fest med Frida, Carro, Jessica och hennes kompis, Utgång till Banken = Trevligt
Lördags: Vi lagade god mat; kycklingfile, bakpotatis och stekta champinjoner och purjolök, såg film.
Söndag: Städade undan och sen körde vi till Malmö
Tack syrran för en trevlig helg, hoppas du hade skoj!!

Så nu är jag i Malmö. Ska vara här nere ett tag nu, fira jul och umgås...
Ska även hälsa på nya jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela