Sofie

Hoho Bebben??..

Publicerad 2008-02-18 12:39:51 i Allmänt

Det var jätte trevligt i lördags. Melodifestivalen, spel och vin hos Åsa. Trevligt sällskap också. Sedan bar det av till Banken... Också trevligt!

Mitt internet har inte fungerat under helgen, jag har fått lite smått panik..hehe Sjukt egentligen
Idag är det jätte fint väder. Jag har nyss varit ute och rastat jenny lite, hon är beräknad till idag.. men ingen bebbe än iaf... Hoppas den vill ploppa ut idag!!!

Idag blir det träning och jag o johanna ska hämta min cykel hos frida.

Nu blir det lite lunch...
Jenny: Spring i trappan och kryyyyyyst!:) hihihi

Är förresten ledig hela veckan. Mina lärare vill nog ha sportlov, hehe...
Ska träffa kompisar och träna i veckan:)

Kommentarer

Postat av: Walle

Publicerad 2008-02-18 12:49:23

nice!

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-02-18 17:23:32

hehe du bara väntar på bebis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela