Sofie

Tillbaka i min lägenhet igen

Publicerad 2008-02-13 19:38:37 i Allmänt

Ja, då var jag tillbaka i min lägenhet igen. Blandade känslor, men jag måste ju sköta skolan. Hade ju gärna varit oftare nere hos familjen, släkten och vännerna i Malmö.. Men jag trivs jätte bra här uppe också! När jag väl kommit upp igen är det skönt, men tåg resan upp är inte så rolig.

Jag trivs jätte bra här uppe både med staden, vännerna, skolan, lägenheten osv...  Jag förstår inte att jag har bott här uppe i mer än 2,5år.... Flyttade upp själv, lämnade allt i malmö, sinnes när jag tänker efter.. Men det har varit bra, har utvecklats väldigt mkt!!!

Igår kväll tränade jag, sara och johanna step/mage. Usch, vad svettiga vi var, men det var jätte skoj och bra pass!

Idag har jag haft 3 timmars idrott. Vi hade bollspel idag. Det var riktigt skoj.. Klassen är jätte bra också, vi är bara 12st perfekt!


Annars har jag träffat johanna rätt mkt idag. Vi har handlat sen har jag hjälpt henne att fixa en alla hjärtansdag present till hennes pojkvän. Nu ska jag snart lägga mig och kolla tv. De andra festar idag, men jag börjar 8 imorgon med idrott... Inget höjdare att vara bakis då. Jag satsar på lördag istället!


Imorgon är det skola till 16, sen träning..

Fredag blir det Skolan sen stan o fika, sen kanske jag o johanna ska göra räkmackor eller nått annat gott på kvällen.

Lördag blir det fest med tjejerna. Karaoke med Bengan på banken, wiihooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela