Sofie

Jobb idag = Död

Publicerad 2008-01-29 22:22:36 i Allmänt

I Lördags var jag hos sara med alla flickorna! Det var Frida, Carro, Sara, Anna, Chornelia och Jag. Det var riktigt trevligt. Vi spelade ett spel som var ungefär som så ska det låta, sen sjöng vi så klart sing star också!
Stackars grannarna, hehe:)
Vi hamnade på Grand, där var mkt folk och jag var rätt trött, men det var skoj ändå!

  Här är en bild från i somras på Chornelia, Carro, Frida, Anna, Mig och Jenny!

Annars har jag slappat i helgen och pluggat. har litteratur seminarium på fredag, mindre roligt. Men har inget val?
Idag har jag varit med Annica och jobbat på axfood. Det är en grosist affär som ligger här en bit ifrån mig. Vi lagade mat och bjöd på sådana smakportioner. Där var inte så mkt folk så det var jätte lugnt och skönt.
Jätte bra och lätt förtjänta pengar för att röra lite i en gryta och typ äta upp det själv..hehe
Nä, men det var lite förändring i min vardag, annars hade jag bara latat mig idag.
Så jag har varit upp sen 5 imorse, och har stått upp hela dagen. Så mitt stackars sydda ben har ont nu...

Annars har jag träffat Chornelia lite ikväll, vi hälsade på jenny lite. Grattis vännen! 23år!
Vi tittade på deras barnvagn, barnsäng och overall, sweet!
Jag är helt slut nu, ska läsa lite om motorisk utveckling sen ska jag sova sååå gott!
Ska bli riktigt skönt att hoppa ner och nanna, har somnat nårra ggr under kvällen, heeelt död.. hehe

En bild på födelsedagsgrisen också!:  (dock gammal, från när vi var "sambo" i korridoren!)

Denna söta bild på Mia, Chornelia, Anna och Frida får också förgylla detta inlägget!

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2008-01-31 11:35:39

tack gumman =)
Haha...den bilden på oss, det var ett tag sen, men det känns som igår :) sjuuukt kul fest det var =) längtar lite smått tills vi kan ta en cider tillsammans igen =) hehe.....hoppas det går bra för er i simhallen idag =) puss haj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela