Sofie

Ny vecka...Nya tag!

Publicerad 2008-01-21 23:58:16 i Allmänt

Idag har jag slöat en massa.. Vid middagstid gick jag till Frida för att hämta min cykel. Vi snackade lite och bestämde lite angående onsdag. Jag ska ta bort en leverfläck på benet på onsdag... Usch, det närmar sig, vill inte... Men om det går bra och jag inte har allt för ont så ska vi laga mat hos mig och ta en sväng till Kåren.
Det är invigning där, de har midsommartema och jag ska ha min nya jätte fina klänning som jag fyndade på rea i fredags!!
Hopppas det blir så, för det hade varit hur kul som helst!

Idag har jag emelie och johanna tränat core och komplett muskelpass. Shiit vad slut jag var... Men det är gytt nu i efterhand!
Imorgon ska jag träffa Jenny, det ska bli trevligt. Hon ska snart få sin lilla bebis. Imorgon ska jag känna på magen!! Snart får jag känna på pyret också, det får jag väl jenny? hihi

Nu ska jag sova, så jag inte är trött när vi ska gå ner till stan och luncha.

Imorgon väntar stan med jenny och träning på kvällen. (Step/ Mage)
Onsdag ska jag på introduktion till den nya kursen, sen till cityklininken...vill inte..bläää...

Hejsvejs så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela