Sofie

Äntligen!!!

Publicerad 2008-03-01 15:11:55 i Allmänt

Jag har varit lite pirrig och nervös sen i fredags morse.. Då ringde jag och jocke till jenny och sebbe men båda mobilerna var avstängda. Vi antog att de hade åkt in till förlossningen iom att sebbe inte kom till skolan.
Jag har ringt och skickat sms men de har inte varit på förrän tills vid 12 idag. Då levererades smset till Jenny. Jag var på  väg hem från stan och ett tag senare ringde hon... Jag kommer ihåg att jag frågade ivrigt: Var håller ni hus? hur har det gått? Var är ni? heheh...Man har ju varit orolig att något har hänt eller så iom att mobilerna har varit helt av över ett dygn... Hon berättade att de hade fått dotter i natt!! Jag skrek och blev över lycklig. Alla har trott att de skulle få en son, men jag har hoppats på en flicka hela tiden! Såååååå roligt!! Jag var helt speedad när jag kom hem, har lugnat mig nu! Äntligen, det var på tiden Jenny!!! Allting hade gått jätte bra förutom att det var drygt att vara där inne så länge... Så glad! Så skönt för dem att hon äntligen har tittat ut. Deras lilla pyre!!
Jag blev glad att hon hörde av sig, man har ju gått och undrat. Men skönt att allt är bra!!! Det blev ingen februari bebbe och ingen skottbebbe heller..Utan en Mars bebbe:)
Hoppas de kommer hem snart... Jag vill se den brunhåriga flickan:)  Längtar!

Ännu ett grattis till Jenny och Sebster!!! Lycka till:) 

     Jag och Bebisens föräldrar! En gammal fest bild när vi var sambo i korridoren:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela