Sofie

Bloggande i sängen

Publicerad 2008-03-24 20:27:23 i Allmänt

Nu sitter jag i syrrans säng o bloggar från hennes nya laptop. Vi var hos vår nästkusin på elgiganten och köpte en ny dator idag. Fick den för ett bra pris. Bra att ha lite släkt överallt, hehe...

Påskafton var najs. God mat och trevligt att fira påsk med familjen, andy, mormor och farmor. Påsk är ju allt en släkttradition tycker jag. Då träffas man och äter och snackar o så. Vi spelade lite vem vill bli miljonär på dvdn.. Vi var duktiga. Farmor o Mormor tyckte det var skoj!

Sen vid 20 typ körde pappa mig till bini. Jag bini ellie emelie johanna och petra var där lite. Umgicks och drack gott. Det var väldigt trevligt. Blir inte så ofta man träffas alla... Saknade dock Anna! Annars hade alla sädesslagen och co varit samlade..:)
Vi stack till slagt sen. Träffade Toffe Leffe och Martin där, skoj!! Sen var syrran också där med sina polare.. Hon börjar bli gammal nu, så man kan träffas ute och skaka de lurviga tillsammans! hehe!
Det var trevligt. Syrran Jag och Andy kom hem vid 4..
Igår slappade vi mest hela dagen och idag har vi varit ute med hundarna, sen varit hos våra nästkusiner och fikat. (köpte data och så)
Nu ska vi snart äta kräftor, mums! Imorgon åker jag tillbaka tror jag, alltid blandade känslor, men när jag väl är där uppe och har kommit in i vardagen igen så går det bra... Har mina goa vänner där, träningen, skolan och allt... Wiiieee!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela