Sofie

Onsdag

Publicerad 2008-11-26 12:05:24 i Allmänt

Jag var rätt pigg när jag vaknade i morse. Fick ett sms av Åsa där hon skrev att hon skulle samla ihop och ha en avskedsfest för oss som gått 3,5år tillsammans på högskolan! Det låter super skoj! Säga hejdå och lycka till... Vi är nog en del som fått jobb och som kommer flytta... Super skoj initiativ och ha en "sista kväll med gänget" :)
Jag har städat och diskat undan här hemma..
Nu ska jag snart ner på stan med Frida. Jag ska lite ärenden, säga upp lägenheten, lämna Manges tröja, kolla affärer och lite så..

Ikväll ska jag träffa vännerna. Vi ska på späx på kåren. Späx är en grupp studenter på högskolan som spexar, spelar teater typ. Så kan vi i publiken säga: Omstart, på norska. Så ska späxet göra om akten på norska. Man kan säga i princip vad som helst. Det brukar vara himla trevligt! De är super duktiga!!
Sen blir det lite cider och sen ska vi dansa loss på Kåren!

Hittade några trevliga bilder fpå Grandshemsida. De är från i Lördags!


Nästan hela gänget samlat! Lagom intryckta, haha!
(Hulte, Thomas, Jag, Frida, Carro, Thomas, Martin och Emmelie!)

Jag och Anna!
Wiihooo!!
Ha en trevlig Onsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela