Sofie

Då var helgen över...

Publicerad 2008-10-12 19:29:19 i Allmänt

I fredags stängde jag på praktiken. Vi hade inte barn längre än till 17, så jag slutade då.
Jag spelade bandy, fotboll, lekte skola, gjorde pärlplattor och spelade spel. Barnen är för söta!
Jag gick till Frida och vi begav oss till Carro...
Vi hade inte setts på över 3 veckor och det var roligt att ses igen.. Vi pratade om att vi snart ska ta steget ut i arbetslivet och kanske flyttar och har oss.. Då kommer det kanske dröja längre än 3 veckor mellan gångerna vi ses...
Kommer kännas konstigt... Det känns att det är nära, vi alla är inne på dessa tankebanorna nu...
Kommer säkert bli så att jag tar en termin till... USch vad man är kluven, är ute på öppet vatten känns det som...

I lördags slappade jag... Var trött, inte så konstigt efter en intensiv vecka på praktiken.
Idag har jag fått till Frida och hämtat min cykel. Har även snackat lite, hon åkte tillbaka till Hbg idag. Ses om 2veckor igen.. Jag har pluggat och gjort goda räk-kräft mackor!!

Imorgon ska jag få mitt halvtidsomdöme... Ska gå igenom det jag gjort, mina mål, planeringar, betygskriterier och massa annat... Har förberett lite idag.
På fredag kommer handledaren från högskolan och ska bedömma mig, pirrigt.. Hoppas det går bra! Ska komma på nån bra lektion jag kan hålla i och skriva ett bra mål också.

Måste läsa en bok, skriva vfu analys och fundera ut en fråga inom den närmsta tiden..

Återkommer kanske imorgon.. Praktik och tvätt står på morgondagens schema.

Tv och plugg ikväll...

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-10-12 19:31:58

JAA en termin till :) haha, jag kommer iallafall hålla tummarna för det + att du då stannar i kristianstad :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela