Sofie

Söndag

Publicerad 2009-02-08 14:03:16 i Allmänt

Idag har jag lite träningsvärk. Då vet jag att träningen gjort nytta! Det ska tränas borta!!

Igår blev det melodifestivalen, dock inte så bra låtar.. Hoppas på bättre de andra delfinalerna. När man hört dem nårra gånger är det ändå någon som hamnar på festerna eller som man gillar...

Idag har jag varit på kyrkogården och rastat hundarna, det är skönt väder. Har även varit en runda hos Farmor.
Jag tycker det är hemskt när man ser att de äldre har ont och blir sämre och sämre hela tiden... Går bara åt ett håll.
Men man får tänka att de varit unga och har levt sitt liv. Hårt men sant... Får ta vara på de gamla!!!
Vi yngre måste också leva livet, för snart är man där själv...

Nu ska jag äta lite middag, sen ska jag köra mot Krstad. Ska vara hos Frida ikväll och fixa inför morgondagens opponering.. Hoppas det går bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela