Sofie

Packar

Publicerad 2009-01-13 22:57:42 i Allmänt

Jag och Frida känner oss så gott som klara med vårt examensarbete. Det känns väldigt skönt. Det har varit två sega dagar nu, har varit förkyld och inte mått helt 100. Men vi gjorde klart sammanfattningen och referenslistan idag. Bara lite små justeringar kvar.
Imorgon ska vi på en opponering och se hur det går till. Nog rätt bra att veta hur det fungerar, för snart är det vår tur.. Läskigt

Idag har jag som sagt pluggat. Har även sorterat blad all kurslitteratur som jag samlat på mig genom åren. Har lagt en massa i "slänga" högen. En del ska sparas!!
Jag har packat och tvättat idag. Sånt som måste göras...

På Torsdag är det dags för min examen, jag börjar bli lite smått nervös. Men jag har jobb och en inkomst iaf!!
Får se hur det blir med lägenhet, tur jag har mamma jag kan bo hos iaf!! Sitter inte i sjön..
Så imorgon kommer familjen upp och ska vara hos mig, fira mig lite o så!! Syrran har varit här mkt nu på sistone. Men det blir det sista i denna lägenheten iaf...

Ska lägga mig nu snart.. Imorgon ska jag ringa rektorn för att få reda på lite schematider o sånt smått o gott inför nästa vecka. Det är snart dags... hihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela