Sofie

Vill ha en lägenhet, en fin och mysig Sofie-lägenhet...

Publicerad 2009-01-07 22:37:30 i Allmänt

Idag har jag varit i skolan och redovisat exa 4. Nu kan jag lägga ännu en skolsak bakom mig. Skönt.
Vi har en grupptenta på fredag, sen är det bara examensarbetet som ska göras klart och opponeringen. Sen är jag klar! wiihooo!
Böckerna till fredag är de tråkigaste, jag har ingen motivation. Ångest..

Jag har sökt en massa lägenheter, utan något resultat. En massa där ute som sitter på höga köpoäng. Om jag får barn ska jag sätta honom eller henne i bostadkö hos Mkb direkt, hahah:) Skämta, men är så trött på detta eviga sökande som inte ger med sig.. Söker bara de som är fina och lockande. Är dock väldigt kräsen, men jag måste ju trivas och känna mig hemma där! Ska ju bo där ett tag förhoppningsvis...
Jag vet vad jag vill ha och då ska jag inte ta nått annat skit.. Har ju haft två egna bostäder innan, så det ska vara bra. Så är det!

Till något positivt: Men på fredag ska jag och mina vänner fira att vi tar examen. Vi ska hem till Åsa på fördrink och förrätt, sen bär det av till en restaurang där vi ska fira tillsammans!! Ska bli väldans trevligt!!


Ska läsa nu innan sängen väntar... Boken är sååå tråkig. Snart kommer ni få höra annat än min pluggångest!
Snart är det över... Slipper kurslitteraturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela