Sofie

Hallåååja! :)

Publicerad 2009-07-29 21:34:29 i Allmänt

Nu har jag diskat och betalat räkningarna. Sådant som tyvärr måste göras hiih
Jobbet går bra och det känns som jag inte varit där ifrån. Vår kock har semester så imorgon ska jag vara i köket och laga mat till oss. Det svåra är nog att beräkna hur mkt mat man ska göra och hur lång tid det hela tar. Maten ska ju vara färdig kl 11.30.. Jaja, det går nog bra hoppas jag!
Jag har även tränat idag :) Är inte alls sugen när jag ska dit, men skönt när man går hem! Måste träna ju!!

Hoppas det blir banken den 15de. Hade varit supernice med en tjejkväll!!!
Jag har även köpt biljetter till mig och Johan. Vi ska se MFF-HIF den 31 Augusti. Jag ska ge Johan det i födelsedagspresent. Så får han se en match på Swedbankstadion.

Imorgon ska jag och Mamma till Pildammsparken på talangjakt om det inte är dåligt väder. Annars består mina dagar bara av jobb och sen slapp i soffan. Är seg nu efter semestern.

Ser inte framemot helgen..hiihih Eller jo delvis. Ser framemot att träffa Frida, men inte att plugga. Vi ska göra våra kompletteringar till examensarbetet. Har skjutit fram det länge nu. Hatar det, vill inte. Men ett MÅSTE. Vill bara ha det klart.
Vi ska klara detta min kära vän, hiih Sen får vi ha skoj nästa helg istället! Årliga sommarfesten! Wiihooo

Vi ska knäcka det jäkla arbetet vännen!!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-07-30 15:33:30

hej gumms!!! Jaaa...undrar om man måste köpa biljett snart. Jag eller frida kan ju fixa det till er, hade varit så kul att ses allihopa då =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela