Sofie

Tillbaka i vardagen igen

Publicerad 2009-07-27 21:15:07 i Allmänt

Ja, då var jag tillbaka i Malmö igen. Tillbaka i vardagen som består av jobb och träning.
Har haft några toppen dagar hos Sweet i Blekinge. Vill hellre vara där nu ju... Känns bättre och bättre för varje gång vi ses tycker jag! Dumma avstånd :(

I fredags grillade vi som sagt hemma hos Johans föräldrar i Hällevik. Två släktingar till dem var också där. Vi åt gott, spelade kubb och kortspel. Det var trevligt!!
I Lördags handlade vi ett skrivbord till Johan, sen slöade vi mest. Skönt när det är helg och man är ledig! Senare begav vi oss till Karlshamn och såg på Ugglas Revy. Det var roligt!
Inte nog med kändisarna som var på scenen så såg vi även Henrik Dorsin i publiken. Stod bredvid honom under pausen.

 (Han hade den kepsen på sig)
Efter Revyn så åt vi på Restaurang i Sölvesborg, det var super mysigt. När vi satt där så kom Maria Lundqvist in. Vi såg många kändisar hihih!!!

I Söndags blev det minigolf. Och Johan vann. Eller jag lät honom vinna..haha. Nä, han spelade faktiskt bra och jag hade lite otur, eller hur Johan? Jag fick 5 spikar, rätt bra faktiskt. Men de andra slagen var inte så bra...
Efteråt körde vi till Hällevik och köpte makrill i rökeriet som vi åt. Johans syster med familj kom ner från Jönköping, så fick även träffa dem. Det var roligt! hihih Barnen badade och vi spelade lite kort innan jag satte mig i bilen och körde hem till Malmö igen...
Så nu är jag alltså tillbaka i verkligheten igen, tyvärr...
Men jag fick iallafall en kram av min lilla inskolningsflicka när hon kom imorse! Hon kom ihåg mig! hihihi Det värmer!!

Idag har jag och syrran tränat, vi kämpade bra idag sis!!

Måns på Banken eller Malmöfestivalen??? Det är den stora frågan! hihih
Där är massa skit på Malmöfestivalen på kvällarna, åker helst upp där för att äta lite och kolla på folk, på dagtid.
Så lutar lite åt banken just nu iaf.. får se...


SAKNAR DIIIIIIG, vill inte vara 13mil bort.. Dumma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela