Sofie

...

Publicerad 2009-06-17 14:49:34 i Allmänt

Detta blir ett kort och lite tråkigt inlägg. Men jag ska snart iväg, ska köra och lämna hundarna sen vidare till Kristianstad.
Där ska jag träffa bla Frida, Stin och Fredrik! Vi ska till Banken en runda ikväll. Ska bli roligt att träffa vännerna!!!!
Och man saknar ju Banken på sommaren. Den goa uteserveringen...

På torsdag har jag tagit semester och då ska jag köra vidare till Blekinge där jag ska fira midsommar.
Skriver mer om det när jag kommer hem igen.

Idag slutade en liten flicka hos oss. Det är tråkigt, synd. Jag fick en present, ett kort och ett litet "brev".
De öste beröm över mig och de hade varit nöjda. Roligt att höra att man gör ett bra jobb.
Alltid synd när de slutar, men vi får in nya goa barn.

Jag skriver mer när jag åter är tillbaka i Skånelandet.
Trevlig Midsommar.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-21 19:58:53

Ja, jag har oxå skaffat blogg nu ;)) Hoppas midsommaren var fin gumman, syns v.28 hoppas jag!! PÖSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela