Sofie

Soooool :)

Publicerad 2009-06-15 20:12:46 i Allmänt

Nu är min syster på Cypern. Skönt. Jag får vänta lite till på min semester. Jag har vecka 28,29 och 30. Min första betalda semester! Ska bli gytt!

Johan har varit nere hos mig ihelgen. I Lördags var vi iväg och köpte födelsedagspresenter till min syster. Hon firar sin 20årsdag på Cypern så vi firade henne lite hemma i Lördags. Vi grillade och hade trevligt...
Jag, Johan och Syrran spelade minigolf i lördags. Det var jätte roligt. Jag vann! hihih :) Lite talang har man allt! Det sitter kvar.. :)
Det var en mysig helg.! Skönt att solen har börjat visa sig igen. Blev ju halvt deprimerad innan av det gråa trisa vädret.
Det är mitten på Juni ju, tur solen har börjat komma tillbaka!!!!

Förövrigt går min inskolning bra. Hon är så duktig och söt!! Bara 16månader den lilla tösen.
Farmor har kommit hem från sjukhuset nu. Hon har inte mått så bra på länge, skönt!!! Jätte skönt!!

Idag har jag och mamma varit på jakt efter en midsommarklänning till mig. Har ju lite krav, men mamma hittade en till mig till sist! Skönt det! Den är somrig, blommig och fin!
Nu saknas bara solbrännan...ihihihi... Men tyvärr... Man kan inte ha allt,hihihi

Blir jobb denna vecka. Sen ska jag till Johan och fira midsommar. Har även tagit semester på Torsdag! Fick en dag för den 6e Juni inträffade på en lördag!

Imorse kom en liten flicka till oss, pappan gick och hon hoppade upp i mitt knä och gav mig en kram.
Det värmer verkligen! De är så goa, barnen!! De säger roliga saker, håller en i handen, ger en komplimanger osv.
De lyser upp dagen. Tur jag inte stannade på Pågen, i fabrik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela