Sofie

smoothie

Publicerad 2010-04-28 21:23:28 i Allmänt

Jag är inte så blogg sugen ikväll. Sitter med några utvecklingssamtal jag ska ha imorgon.
Idag har jag även hjälpt mamma att passa hundarna lite! Mysigt att kela lite med dem!

Helgen var rolig. Fredagkvällen spenderades med barndomsvännerna och högstadievännerna på en pub på möllan. Blev en tidig men väldigt trevlig kväll. I lördags var jag på entre, städade och handlade lite.
Jenny kom till mig på kvällen. Åt gott och drack gott och  framför allt så pratade vi en himla massa!
Vi kollade gamla foto och pratade minnen, såå himla roligt.. Känns som igår!!

Nu om kvällarna har jag börjat göra hemmagjord smoothie! Det är så jäkla gott. Jag köpte fryst frukt. Jordgubbar, hallon, vindruvor osv. Jag tinar några blandade bär. Sedan tog jag banan, kiwi och lite filmjölk.
Mosar det med en stavmixer... Så in i bombens gott!! MUMS!!!


Nu ska jag skriva klart det sista inför morgondagens utvecklingssamtal.

Jag saknar min pojkvän så jäkla mycket nu. Vill gärna träffa mina kompisar också på helgen, men när det gått två veckor utan Johan så dör jag nästan...
Bara eeeen liiiiiten Kram kan jag väl få? ;) hihihih
Får stå ut till fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela