Sofie

Midsommar pics

Publicerad 2010-06-29 21:33:09 i Allmänt

Hade som sagt en trevlig midsommarafton i Viby!! Här kommer lite bilder:

Först en bild på midsommarkransen som jag gjorde helt själv!!
Min första krans, blir säkert bättre nästa år:)

Några vänner vid poolen. Nice med sol, rosevin och pool!!!


Me and my love ♥
(Ja, jag bytade kläder, hahha)


Lite dans kring midsommarstången... Just när fotot tagits är det drickepaus, därför detta engagemang!


Lag 6 vann, fånarna på fortet.. (Som fångarna på fortet, skulle samla nycklar och göra olika stationer)
Vi är bäst Pauline! Wiiieee!!


I urnorna fanns olika saker, där vi skulle hitta nycklen. Denna sötnos fanns i en mörk urna...

Vännen♥



Tack mina vänner för en trevlig midsommarafton!!!

En blöt midsommartjej som nyss offrat sig i en station. Vann en nyckel!

Var mindre glad dagen efter, ont överallt och ingen sömn...



Tack Jenny för en toppen eftermiddag/kväll på uteserveringen! Jätte mys!!! ♥

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2010-07-01 18:11:18

tack själv gumman!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela