Sofie

Rhodos 2010

Publicerad 2010-05-25 20:18:11 i Allmänt

Då var vi hemma igen i kalla Sverige. Åter tillbaka i verkligheten. Jobbet kallar och älsklingen har åkt hem.
Igår tvättade jag och fixade, var en zombi då vi kom hem 4 på natten. Lagom trött och seg. Fick besök av mamma och hundarna.

Till resan:

En toppen resa tillsammans med Älskling, syrran och Andy!
Mycket sol, bad, yatzy, drinkar, öl, Jack´s, blåbärsshots, champagne, kortspel, MAT, gamla staden, mopedtur, solbränna, balkongmys, gajol och mycket mycket mer...

Låter bilderna få tala:


Balkongmys: Kortspel, drink och Ga-jol!!



Sol och bad i poolen och på stranden!!





Jag och Johan på moped utflykt på min födelsedag!
En heldag runt på Rhodos. Lindos, De 7 källorna, Kalithea, Faliraki osv.
Körde på smala bergsvägar, helt sjukt. Grekerna kör som idioter. Hela vägen fanns kors
där de kört i hjäl sig.




Lindos



Utsikt över Lindos



Lindos kändes som en enda stor vit laborint, med affärer och restauranger.
Varmt i gångarna var det..

Vi kollade på de 7 källorna, man kunde dricka det vattnet! Fint och häftigt!

Sista stoppet innan hemfärd blev Kalithea där Frida fanns!!
 


Blev lite drinkar och fest också! På balkongen, pubar och uteställen:



Bannes älskade blåbärsshots.





Blev lit fotboll och hockey på den baren. Goa drinkar också!

En glad Sofie!




Gamla staden gillade vi. Mysigt, shopping och mat. Negativt var alla som
tjatade och drog i en hela tiden. "titta menyn", "drink?"








Jag på en restaurang, takvåning. Utsikt över gamla staden.


Min födelsedag!

De överraskade med sång i sängen och sen frulle tillsammans.
Johan och Jag var på moppe utflykt.
Mat på vår favorit restaurang; Jack´s.
Förfest och utgång där jag blev ordentligt firad! Champagne av 7evens ägare (nattklubb)
och shots och drinkar på många av barerna.
Vi gick in och sa: jag fyller 25 idag! hahah.. Det var en toppen kväll. Tack mina medresande!



Champagne!!

Glad 25åring med champagne!


Skål!



Orkar inte lägga in fler bilder nu.

Vill tacka älsklingen, Banne och Andy för en trevlig resa!!




Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-28 12:21:07

Ahhhh...va härliga bilder du har lagt upp!!! önskar att jag hade kunnat få följa med =( Verkar som att din dag blev lyckad och att du blev ordentligt firad, GRATTIS I EFTERSKOTT IAF!! när kommer du till kstad nästa gång då? Ngt inplanerat?? Ha de superbra!! Kramar i massor

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-05-28 17:04:26

Ni ser ut att ha haft det underbart....och gamla stan är så vackert....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela