Sofie

måndagströtter

Publicerad 2010-10-25 21:45:00 i Allmänt

Återigen måndag och en dunder trött Sofie. Började 7 imorse och det känns som jag gått i en dvala hela dagen. La mig en timme på soffan när jag kom hem. Piggade och gick iväg och tränade.
Usch jobbigt att vara så trött.. Men många jag pratar med som är det. Man blir trött av att jobba med barn. Går på helspänn hela tiden, hög ljudnivå osv.

Helgen var mys! Fredagsmys med syrran, vi åt kräftor och såg idol! MUMS! Hade en jätte trevlig lördagskväll med Jenny! Vi har alltid skoj! Pratar en massa och förstår varandra bra!!
Har även träffat pappa och mamma! De har jobbat, så inte blivit så mkt av den biten.

Nu träffas jag och Johan varje dag. Saknade honom ihelgen när vi hade "semester". Förr var vi alltid ifrån varandra.. Man glömmer så snabbt. Känns som om jag bott här mkt längre än jag gjort. När jag var i min lägenhet i Malmö, där syrran nu bor, kändes det så långt bort. Kändes inte som min, hihih Konstigt.

Iveckan blir det jobb, jobb och träning. Lite fix här hemma och kvälls slapp i soffan!

Hejja Mammi!!!♥

Snart är det julafton!!! Måste börja köpa lite julklappar och sånt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela