Sofie

gott skratt

Publicerad 2011-01-26 21:59:42 i Allmänt

Long time, no see...

Har varit sjuk en runda. Fick tvinga mig att vara hemma från jobbet och vila kroppen. Dunder förkyld.
Gjorde kroppen en tjänst, bra nu i efterhand.
Första sjukdagen sen jag började i augusti, på nya jobbet..

Annars har jag tränat, både måndag och idag. WOW Sofie! :)
Johans föräldrar har åkt till Thailand och imorgon åker min pappa dit. Lyx.
Hade också veltat komma iväg, nu när det är kallt och jäkligt.. Dystra januari.

Barnen är goa på jobb, säger roliga saker.
En pojke, 5år.
Gick och drog sig mellan benen. Min kollega sa: "Är du kissig?"
-Nej, den bara står upp hela tiden...

hahahha  Man får sig ett gott skratt emellanåt.

Sängen kallar nu, återkommer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela