Sofie

Jag är med...

Publicerad 2011-07-30 00:13:38 i Allmänt

Snart har hela semstern regnat bort.. Vi som hade en sån jäklig vinter.

Vi försöker göra det bästa av det hela.

I onsdags hade vi fint väder. Då hängde min vän Pauline och Johans vän Nobbe med oss till Tosselilla sommarland!
Vi åkte vattenrutschkanor, skrattade och fick massa sol! Det var en trevlig dag.

Var på restaurang igår och åt gott. Idag har vi varit en runda i Kristianstad där jag skaffade mig en Iphone.
Inte sist av alla, men näst intill :)

Så nu är jag med Iphone! En vit fin en!

Måsta bara hålla kvar vid mitt normala liv och inte sitta uppkopplad på nätet 24/7 som många andra.


Jag har en vecka semester till, Johan börjar jobba på måndag. Jag ska till Malmö och sen ska jag träffa lite kompisar i slutet på veckan!

Ser fram emot vår mallorca resa som vi har att vänta!

Jag har tagit foto-blir ett semseter-foto-inlägg när Johan hittat sin sladd :)

På återseende, god natt!!


5 Kamp imorgon i Hällevik väntar oss...


Glömde ju berätta om vår mysiga fredag. Vi har bara tryckt in en massa gott..
Först tacos, sen...
kräftor, sen...
chips och dippa till en film..
Jag somnade gott på Johan. Vaknade efter en stund, nu sitter jag här...

God natt..

Kommentarer

Postat av: Coquina

Publicerad 2011-07-30 23:12:17

Skoj med en ny mobil, de vita är ju dessutom superfina (kan jag säga eftersom jag också har en hehe)! Vill tipsa om min sommartävling jag har på min matblogg, vore superskoj om du ville vara med och tävla =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela