Sofie

midsommar 2011

Publicerad 2011-06-27 21:05:42 i Allmänt

Jag började förmiddagen med att ge mig iväg med Johans föräldrar för att plocka midsommarblommor!
Satte några fina blommor på bordet, de andra gjorde jag en krans av. Min andra krans jag gör ever :)
Stressade ihop en, bättre det, än ingen alls!!

Vi begav oss tidigt till årets firande. Kl 13 var vi på plats och firandet igång.
Det blev sillsittning med god midsommarmat och snapsvisor.
Sedan dans kring stången och mingel!
Grillning och lekar, precis som midsommar ska innehålla. Är glad att jag tog det lugnt, så vi kunde återvända hem tidigt dagen efter. Vi badade även lite bubbelpool.

Dock jobbigt när så många ska sova över, vissa festar vidare och håller låda. Men det gick bra ändå.
Vi börjar bli gamla :) hehehh






Vännerna!!!



Midsommar-Sofie




Min vän Pauline!



Johan tar en drick paus i dansandet!

Det var roligt att träffa Kstad-vännerna!!!


Min tredje midsommar med älsklingen. Första året var vi hos Chippen och Oksana. Förra året och detta i Viby.

I lördags åkte vi till Hällevik och åt god grillad mat med Johans föräldrar!!
Lika så i söndags åkte vi dit. Köpte god böckling och makrill, solade i trädgården och sedan såg vi vinst på strandvallen. Äntligen!! Mjällby behöver lite poäng!

Det känns som kroppen gått på semester. Behöver lite ledighet nu känner jag... Får snällt jobba två veckor till..

Har annars städat och handlat idag.. Imorgon blir det tvätt... Massa måsten, som man måste göra...

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-06-28 14:18:09

ÅH så fina ni är. Fin skjorta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela