Sofie

weekend

Publicerad 2011-05-22 20:23:21 i Allmänt

Då var jag ett år äldre!
Ringde upp mormor på min födelsedag, då hon inte kan slå mitt mobilnummer.
Mormor sa: Är det 24år du fyller?
Jag: Nej
Mormor: 25år?
Jag: Nej!
Mormor: Inte är det väl äldre? hihihi Mormor lilla, hennes barnbarn är inte så litet längre!
Jag är ju född 85.. Ja det är du ju! hahahah

Iallafall tillbaka till vår underbara weekend, som vi spenderade i en stuga i Ramdala, Karlskrona.
Vi har haft underbart väder, strålande sol och massa fågelkvitter! Himmelsblå himmel!

Slappat, myst en massa och som sagt firat min 26års dag..


Godmorgon 26åringen...


Morgonen den 21 Maj började med en fin present av min älskling!


Fick en fin berlock till mitt favorit pandora armband. Fick en med rosa hjärta.
Samlar på dem, alla har olika betydelse/minnen.



Av familjen har jag fått min one piece! Favvo mysdressen!!



Vi åt god frukost ute i solen!


Sedan var vi i Karlskrona en runda. En mysig stad med "berg och mkt vatten".
Hemma igen då la vi oss på gräset och njöt av solen. Första gången iår jag solade i bekini.
Jätte härligt väder!
Grill och lite vin bjöd kvällen på!



Hade en toppen födelsedag med min sambo. Fin omgivning, underbart väder och lite miljöombyte.
Konstigt att inte vara nära familjen, men de har jobbat och slitit. För ett år sedan var vi och firade min 25årsdag på Rhodos! Tack alla som gratulerat via sms, facebook och telefon!

Söndagen bjöd på en härlig promenad i underbar natur!





  ♥

Det fanns ett roligt skåp, som man kunde öppna från båda hållen...

 
hahahah


Hoppas vi ses till sommaren igen, torpet!

Nästa helg åker vi till Jönköping för att spendera helgen hos Johans syster med familj!

Jag tycker om lite små-trippar :)



Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2011-05-22 21:38:30

Låter som du haft en underbar helg och en fantastisk födelsedag... =)

Kram Majsan

Postat av: Emmelie

Publicerad 2011-05-22 21:51:41

Ah, du har ju "nästan" varit i mina hemtrakter, knappt 2 mil till "Torhamn" skulle jag tro, o Karlskrona e en fin stad, Ni ska prova att äta glass på Glaciären om det finns kvar!! Kramar o ett megagrattis i efterskott!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela