Sofie

trevliga besök

Publicerad 2012-06-29 16:59:37 i Allmänt

Igår hade vi fint besök av Annica och hennes söner Wille och Calle. Vi smaskade gott på glassbåten och killarna lekte på lekplatsen. Min kille sov nästa hela dagen. Så i natt ville han vara vaken mellan 3 och 5. Hans mamma var mindre glad. Men man kan inte annat än gilla läget när han tittar på mig med sina stora blåa ögon och små pratar.
Han var inte alls ledsen, utan bara tittade rundor...
 
Fick spontant besök av min kusin och hans familj, då de är i Bromölla på cup. Trevligt, inte varje dag jag träffar dem. Går några år mellan, så det var mkt trevligt!
 
Nu ikväll ska vi till Johans föräldrar en runda. Jag är trött efter natten, så får se när jag kryper till sängs :)
 
Nu är det iallafall helg och pappan är ledig, wiihooo!!! We like!
 
Han har varit glad och nöjd nu några dagar, inte mkt gnäll eller skrik alls. Annars har han varit lite gnälig när han är hungrig, men inte nu..
Mamma tycker mycket om sina glada lilla mys bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela