Sofie

Vi är tre <3

Publicerad 2012-05-28 01:00:44 i Allmänt

Ville bara säga att vi lever! :)

Har varit rätt tufft, men nu är vi hemma tillsammans alla tre.
Allt är bra med vår gullgosse och vi är lyckliga!

Jag återkommer när jag orkar. Har snart återhämtat mig känner jag. Har varit helt veck, varit jobbigt.

Han föddes 04.14, den 22 Maj. Dagen efter min födelsedag.
3520g och 53cm lång.  Han gick ner till 3305g innan vi åkte hem.

Som sagt, jag återkommer :)


Tack så JÄTTE mycket för alla fina och värmande hälsningar och stöttning!
Guld värt! Jag har inte svarat alls, har inte varit "närvarande" :)

En extra kram till min syster som hjälpte mig under förlossningen, då det var som tuffast.

Johan hjälper mig med ALLT, han är bäst. Bebisen kunde inte fått någon bättre Pappi!

Vi är såå glada och har börjat komma till rätta, det känns skönt!

Några fina foto till er så länge!



Blivande mamma och pappa, innan mormors 90års kalas! 2 dagar innan, 19 Maj.
Vattnet gick på natten mellan 19-20 Maj.



Välkommen till världen Bebisen lilla. Jag är helt färdig... :)



3minuter gammal liten besse!

Nu är vi hemma och jag är en underbart snäll liten kille!



Har bara myst med mina killar idag. Min allra första morsdag, med en 5 dagars kille :)

Har ni några fina, bra namn som ni tycker passar honom? :) hihiih

Kommentarer

Postat av: Helén Granås

Publicerad 2012-05-28 12:44:44

Vad roligt att se lite bilder på er! Ser fram emot att kunna följa er lilla familj här på din blogg!



Sköt om dig och Grattis än en gång!!!

Postat av: Pernilla Larsson

Publicerad 2012-05-28 15:16:53

Aww så söt han är jag tycker att han liknar en William.

Stor kram från Höllviken <3

Postat av: Petra

Publicerad 2012-05-28 16:01:34

Så, söt han är. Ser ut som en liten Max Bergström.

kramar från Petra

Postat av: Anna

Publicerad 2012-05-28 22:17:25

Roligt att höra från er och se det lilla underverket, han ser såååå gooo ut!! Håller nog med om att han liknar en liten Max.....eller Hugo.... eller Viggo. Svårt det där, men det blir spännande att höra sedan vad ni har bestämt er för! Stor kram

Postat av: Lena

Publicerad 2012-05-29 21:07:09

Tuff start fick ni, men nu börjar det nya livet! Stort grattis ännu en gång. =) Jag tycker han ser ut som en Vincent. Eller kanske Leon. Men ingen Harry ;o). Stor kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela