Sofie

tisdag

Publicerad 2012-11-13 19:09:39 i Allmänt

När jag är i Malmö är det massor jag ska hinna med.
Hälsat på de gamla och umgåtts med familjen! Hann även med en frukost på stan med mina barndomsvänner! Det var trevligt att ses och prata en stund. Första gången de träffade Ebbe! Fick fina saker till honom!
 
Idag har vi varit rätt trötta, sonen och jag. Kan vara vädret? Var ute och gick en runda med vagnen i förmiddags.
Tänkte se hur länge han sov, utan att jag stannar vagnen hemma. Han brukar alltid vakna när vagnen stannar!
Jag gick, gick och gick... Han vaknade inte, jag gav upp efter två timmar, min mage skrek efter lite lunch.
Så fick ge mig och vagnen stannade =)
 
Jag och Johans mamma var ute vid huset och tittade idag. De håller på att bygga stommen, ytterväggarna. Nästa vecka skulle de börja med taket. Det går verkligen framåt nu, spännande!!!
Äntligen ska vi få se hur huset ser ut och hur det blir, annat än på pappret. Finns ju inte ett likadant.
 
Igår var det rytmik, sedan fika med mammorna.
Imorgon blir det sim och dyk för andra gången!
Torsdag ska vi på babycafét...Sen är det helg igen....
 
Vi har fullt upp, men det är roligt!!    På eftermiddagen är vi hemma och myser, sover och äter lite.
Så vi är inte i väg hela dagarna =) Lite rutiner och trygghet om jag får be!!
 
Snart är min gosse 6 månader, ett HALVT år. Det är helt sjukt!
 
Ett av "barnen" som vi väntar på har kommit till världen. Mia och Thomas lilla Miranda!! Grattis!!
Två kompisar till ska få nu i dagarna, Johans kusin ska också få och det är två till vi känner till som ska få.
Spännande!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela