Sofie

Klipper gräset

Publicerad 2014-08-28 21:41:35 i Allmänt

Jag och Johan har denna veckan konstaterat på olika håll att Ebbe blivit så stor. Jag tittade i foto album på gamla bilder.. Johan kom hem och sa, 'så stor ebbe blivit nu'!
Vi hänger inte med i svängarna. Han leker, springer, pratar och klarar sig!
Annat var det den 22 maj 2012, när han skrek och hade ont av sugklockan. Vi bara låg och var såå utmattade.

Jag kan inte titta och lukta mig mätt på vår lilla älskling. Visst ibland vill man slita sitt hår och man är trött till MAX. Men såå mycket kärlek och glädje han ger oss. Mamman smälter!

Ikväll har vi haft det mysigt. Vi cyklade och lekte i området. Var i trädgården och åt bär! Ebbe klippt gräset, gick förbi roboten och sa 'Hej! '



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-08-30 07:59:12

Njut av varje dag! Helt plötsligt är han vuxen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela