Sofie

Inget nytt.. trivs i magen

Publicerad 2015-03-15 07:43:57 i Allmänt

Bebisen är fortfarande i magen, trivs nog bra där inne.
Ebbe klappar på magen och säger 'bebisen kom ut till oss'!!
Imorse tvättade han magen/bebisen!


Ser framemot deras första möte. Han längtat ju såå.. Undra hur det blir med tiden ;)
Kusin Sally är ju bäst, fast henne har han ju lite på avstånd ;)
Var hos barnmorskan i fredags, allt är bra med oss iaf. Vill bara att Ebbe ska bli av med sin hosta också, så risken med rs o alla baciller är mindre. .
Så några dagar till, sen såå!

Vilket datum tror DU på?
Jag har sagt 1 april, hoppas så klart inte det dröjer så länge. .
Med Ebbe hade jag rätt när jag gissade i bloggen..

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2015-03-15 09:36:27

Jag gissar på att det blir den 29 mars!

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-03-16 06:27:26

Jag tror den 30/3 1vecka efter bf.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela