Sofie

lite kvälls bloggande

Publicerad 2016-08-22 21:56:30 i

Det är mycket som flyger runt i huvudet på mamman, mkt omedvetet..
Har haft migrän från oxh till i veckan, I fredags oxh lördags var det värt. Såå skönt nu när det är borta och jag känner mig bra. Så skönt! 
Man är inte så kaxig när man är kass..

För övrigt går Elsas förskolestart bra, kunde inte gått tre idag sa fröken! 
En nöjd tjej, visst protesterar hon vid lämning, men skönt att det går bra.

Jag har väl sagt förr att jag är stolt och glad över mina goa barn?!  ;)

I natt var jag dock inte så glad för dem. Ebbe vaknade och trängdes i vår säng. Elsa kissade igenom i vår renbäddade säng. Vaknade till oxh var svårsövd, pillade i mitt hår i evigheter. 
Sovit som en kratta med andra ord. Barnen brukar ju sova bra annars. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela