Sofie

Helg igen..

Publicerad 2016-12-04 19:55:41 i Allmänt

Som ni vet kan jag inte blogga via telefonen längre. Det var så smidigt där, lägga in foto och text, blir lite omständigt nu så därför jag inte bloggar så flitigt.
Vardagen rullar på här hemma. Ebbe har frågat efter att åka tåg, så i fredags tog barnen och jag ledigt, åkte tåg till Malmö där vi umgicks med kusinen och hennes föräldrar! Klyddig hemresa som vanligt när jag åker tåg med båda barnen själv, suck. Fick åka buss, inte så populärt för en snart 2 åring att sitta stilla på en plats i 2 timmar, suck.
Annars hade vi mysigt och barnen lekte, de tetas som syskon ibland, hihihi
 
Idag har vi skapat lite mer julfeeling. Först pysslade jag med ett gäng mammor, jätte trevligt.
Hemma gjorde vi ett pepparkakshus, som vi dekorerade. Ebbe satt och pillade och grejade. Elsa åt mest godis och pappan lagade delar som var sönder redan i förpackningen.
Mysigt nu i December, skapa traditioner och stämning för barnen!
 
Förra helgen hade vi en mysig helg med farmor, farfar, faster Anni med familj, Farbror Hans med familj. Barnen har fått en ny liten kusin, de var så goa och snälla mot honom!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela