Sofie

Nu har du har fått ro, vila i frid ♡

Publicerad 2016-07-18 22:20:40 i

Idag har vi tagit ett sista farväl av min farmor, Tant Inga, som barnen säger. 
Ett fint farväl med de närmsta släktingarna. 
Intressant att höra vad prästen säger, både om farmor och för andra viktiga budskap. Fastnade för några
'Sorgen, är priset av kärleken'. 
'Stanna till och tänk en extra gång, innan vardagen drar igång igen. Är det värt sitt pris? Ta tillvara på de viktiga ögonblicken i livet'

Som jag sa till dig där framme, farmor,  du finns alltid med oss. Prästen sa 'Det är inte förrän man slutar prata om Inga, som hon försvinner'.
Något skakig bild.

Efteråt samlades vi alla och åt 3 rätters på restaurang, som farmor hade önskat. Hon ville alltid ha alla samlade, och bjuda. 
Och allt skulle vara rättvist, fick den ena-skulle den andra också ha. Envis gammal tant det dära! 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-07-19 09:47:35

Fina ord Sofie,jag är stolt att jag fick ha henne som Svärmor.Positiv o omtänksam💞😍💝🌞😬☕️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela