Sofie

Min fantastiska Elsa

Publicerad 2017-04-24 21:14:20 i Allmänt

För tillfället känns det som att jag bara lägger ut massa gulliga grejer på barnen.
Men jag är bara tvungen. Skriver ju detta för att komma ihåg, kunna gå tillbaka och läsa vid senare tillfällen.
Det är faktiskt mest glädje och kärlek mellan barnen för tillfället, underbart. Men visst är det tufft ibland, såklart också.
 
Idag badade barnen. Ebbe kramade Elsa och sa: "Jag gillar min Elsa" "Jag gillar att mysa med min fantastiska Elsa"
Jag sprang ut till blocket och skrev ner hans ord. Så sött! Stolt mamma till 2 underbaringar.
Han är verkligen oftast såå go och snäll mot sin lillasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela