Sofie

Hemma

Publicerad 2017-08-01 22:00:57 i Allmänt

Idag har vi haft en härlig dag och solen har visat sig!
Man blir glad, denna sommaren har ju nästan bara blåst och regnat bort.
Barnen oxh jag har rensat i rabatten oxh barnen började klippa de längre grenarna i häcken. Sedan sopade dem efter sig. Duktigt o de älskar att hjälpa till samtidigt som jag tycker det är bra att de får vara med och hjälpa till lite här hemma.
 
 
Blev lunch utomhus och sedan massa bad och barnen åkte på sliden. Jag kunde ligga i solstolen när barnen lekte. Riktigt härligt!
 
En go dag som jag får tänka tillbaka på, nu när semestern snart är slut. Ångesten börjat krypa på.. har varit bortskämda med många veckor..
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2017-08-02 13:26:04

De blir nog riktiga Trädgårdsmästare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela