Sofie

Stora duktiga lilla tjej

Publicerad 2017-03-14 20:43:47 i Allmänt

Idag är en stor dag för oss här hemma. Elsa har ett närhetsbehov och har varit svår somnad så på kvällarna. Nu under sista tiden har hon legat i vår säng. Hon pillar ofta i mitt hår, även mitt i natten. Då hon stör främst mig och även vi stör henne, när vi vänder oss eller ska lägga oss på kvällen, kände vi nu att det är dags att hon får egen säng och sova på sitt rum.
Så, håll i hatten, nu somnade hon i sin säng utan stora protester. Vi får se hur detta går, men vi hoppas och får nog kämpa ett tag, hon är ju vilja den lilla tjejen.
Mest jobbigt kommer det nog vara för mig, jag som brukar ligga tätt in till henne hela natten. Min lilla tjej.
 
Något annat stort för vår duktiga flicka är att hon dagligen kissar på toaletten, ikväll kom det även bajs på pottan.
Så stor och duktig.
Snart 2 år denna lilla tjejen, otroligt. 
 
Att vara mamma till er är det bästa jag vet!
Få vara med er varje dag, se er utvecklas och vara en del av er utveckling... hahah lät invecklat ;)
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2017-03-16 10:56:08

Duktiga Elsa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela