Sofie

Fredag med barnen

Publicerad 2018-02-10 08:29:39 i Allmänt

Här ligger jag vaken, kollar på telefonen. Ebbe är uppe, spelar på plattan.
Sömnturorna Johan och Elsa sover, samma skrot och korn hihi

Jag och barnen har lediga fredagar, hämtar dem vid 11.30. Igår var vi i Kristianstad, Ebbe ville ha en tröja. Jag var inte sen att tacka nej.
Vi åt god glass på yoggiboost, snacka om lycka för en 6åring och en 3 åring att välja glassmak, strössel, godis, bär och massa själv i sin egen bägare.
Avslutade dagen i tivoliparken och lekte massor. Jag jagade barnen i båten, Ebbe skrattade massor, en härlig o toppen fredag med barnen att minnas i hjärtat. 

Det bästa Ebbe vet är wild kids och lite godis i soffan, när vi alla är samlade och bara myser. 
Fredagsmys när det är som bäst. Ikväll blir det melllmys, roligt nu när Ebbe är intresserad och sjunger på låtarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela