Sofie

Gott nytt år

Publicerad 2018-01-01 12:42:48 i Allmänt

Gott nytt År!
Igår firade vi slutet på 2017 med goa vänner.
Alla barnen lekte jätte fint tillsammans, fullt på, God mat och trevligt. Vi lekte lekar, hade tomtebloss och såg raketer. Innehll allt som nyårsafton ska göra.

Och dagen efter, vi slöar fortfarande i sängen trots jag körde en vit nyår. Skönt att bara mysa och ta det lugnt. Jullovslyx.


Elsa var precis arg och ledsen för att hon själv ville snyta sig själv o ta pallen.. Allt ska hon göra själv.
Ebbe släppte sig platta och frågade 'ska jag hjälpa dig att ta pallen Elsa'
Han är så go mot henne.
Jag har precis gjort en ny fotobok på år 2017, så roligt att se vad man gjort, minnas och tänka tillbaka. Blir alldeles varm i hjärtat. ♡
När ju gör den, läser jag min blogg och alla kommentarer, tankar från barnen. Så därför skriver jag här, så jag kan minnas♡

Ser fram emot 2018 tillsammans, fylla året med upplevelser och minnen, se barnen utvecklas och följa dem på resan... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela