Sofie

ute helg

Publicerad 2018-04-22 22:48:14 i Allmänt

Snacka om att det varit härligt väder i helgen.
Igår var vi hos svärföräldrarna, tvättade bilen och vi tog en härlig promenad, i underbar miljö. Tänk att jag semestrade i Hällevik som liten och det är här mina svärföräldrar bor ett antal år senare. 


Idag har vi grejat massa i trädgården, såå underbart väder.


Kunnat sitta ute och äta och fika, riktigt varmt och skönt. Så idag till ebbe 'nu är det exakt en månad till du fyller år, 30dagar'.
Ebbe så direkt, utan att direkt tänka 'då är det 29dagar till du fyller år mamma'.
Jag blev så paff, hans matte huvud imponerar på mig varje dag. Riktigt duktig, knäckt koden.

Elsa har lekt med maskar och sniglar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela