Sofie

det bästa jag vet

Publicerad 2018-03-05 22:10:00 i Allmänt

Ikväll satt jag med båda barnen liggandes i mitt knä. Jag kände sån enorm kärlek och glädje.
Höll dem i handen, pussade deras hår, luktade på dem. Så mysigt och deras närhet får mammans hjärta att svämma över.
Att vara med er är det bästa jag vet! Älskade barn, ni gör mig stolt.

I helgen firade vi Sallys 4års dag. Barnen är som syskon och de lekte jätte bra denna helgen. Glad att barnen har varandra precis som jag har min lillasyster, hon är bäst hon med!

Mysigt att vara samlade alla♡ Ha fredagsmys i mammas soffa, vi alla ♡ 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2018-03-06 11:57:31

Jag blir rörd tur vi har varandra o att jag har stor soffa😜

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela