Sofie

Bloggande igen

Publicerad 2008-04-01 18:04:25 i Allmänt

Då kan man skriva lite igen, sidan har inte funkat under helgen.
I fredags hade jag en trevlig kväll hemma hos Jenny, Sebbe och Thyra. Gotte med Tacos.
I Lördags gick jag en runda till stan... Kände mig förkyld och seg. Vid 18 var det dags för Annikas inflyttnings och 25årsfest. Det var trevligt... God mat:) Jag stack vidare hem till Emmelie som bor precis vid Grand. Där var alla tjejerna, vi hade trevligt. Vi spelade ett fotbollsspel som var super kul! Grand var också skoj, mkt folk bara...
Annars har jag slappat. Har inte haft nån röst. Hes till 1000, men det börjar ordna upp sig.
Björn Gustavsson var här i Kstad ihelgen. Johanna hade gått förbi honom vid tåget och han hade handlat av Åsa på Öb. Han var tydligen på Grand också och han hde förfestat här ute där jag bor... Jag vill också se honom, hihihi.
Det går rykte att han ska till Kåren imorgon? Man måste kanske dit o checka, haha....
 Björn på Grand i fredags. heheh

Idag har jag gått en vilse kurs. Nu är jag en "vilseledare", kan undervisa barnen i att hitta vilse, heh :)
Jag jobbar med att få tillbaka min vanliga röst utan att vara hes.. Igår var jag och kollade på tjejernas spex inför morgondagens herrmiddag. De var jätte duktiga:) Det är som sagt herrsittning imorgon... Är både sugen och inte alls sugen på kåren imorgon, får se hur det blir. Kan aldrig bestämma mig. Får se hur min hals o röst mår imorgon.. Men det är många som ska ut, det lockar lite trots allt. Men vill hem till Malmö också.. vi får se hur det hela slutar...
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela