Sofie

Dumma....

Publicerad 2008-12-23 11:00:26 i Allmänt

Idag skulle jag på en visning på en lägenhet.
Men mäklaren ringde och sa att säljaren hade valt att stoppa budgivningen och skriva papper idag. Han ville ha det gjort innan julafton. Det förstår jag, men man borde väl visa lägenheten för dem som bokat tid...
Dumma.. Säljaren hade ju kanske till och med kunnat få mer för lägenheten..
Den var jätte fin, men det var väl inte meningen antagligen.
Allt har en mening.... Ödet... Men jag börjar få panik, vill ha en lägenhet och jag är väldigt kräsen...
Hoppas jag hittar min drömlya snart!!!
Jag vill!!!!
Hade varit en bra julklapp!


Annars är det skönt att vara i Malmö. Vara hemma och ta det lugnt och umgås...
Grattis på lillejulafton som jag och jenny hade sagt, eller hur gumman? hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela