Sofie

Julfest

Publicerad 2008-12-06 09:37:20 i Allmänt

Igår pluggade jag och Frida. Vi skrev på resultatdelen, har bara sammanfattningen kvar där nu. Jag vill bara ha det skitet överstökat...
Vi var även på stan en runda där jag köpte tärnljus till ikväll, glitter, mossa och svampar till min adventsljusstake, present till spelet igår osv...

Jag har gjort min adventsljusstake fin med mossa och svampar! Ni kanske får se den en dag sen!
Igår var jag hos Åsa. Vi var några stycken från högskolan som har gått ihop i 3,5år. Det bjöds på julgodis som Åsa hade bakat, nötter och annat gott tilltugg.
Jag krängde en massa nötter! Det var himla gott och juligt! :)
Åsa hade gjort väldigt goda tryfflar. Jag ska få receptet så det kan jag dela med mig av här, ett tips att göra nu i juletider!
Vi spelade även julklappsspelet. Det är alltid lika kul och stressande.
Jag hade en trevlig, julig kväll med vännerna! :) Alltid lika uppskattat! Missade dock idol, men det får jag se på söndag.

Ikväll blir det underklädesparty/inflyttningsfest/julmaskerad hos Fia! Det ska bli jätte kul. Har längtat länge efter denna dagen! Vi ska ses 15.30. Så kommer det en kvinna som ska visa underkläder o så.. Sälja till oss... hihi
Sen ska vi äta vår buffe. Alla ska ta med sig nån rätt, som vi ska smaska i oss! Mums!
Efter det kommer resten, då börjar inflyttningsfesten och vi alla ska vara utklädda! Jag ska vara tärna!
Hoppas på en trevlig kväll med mina vänner! Eller jag vet att det kommer bli trevligt! Wiihooo!!!

Fia, hoppas tentan har gått bra så vi kan fira ikväll! Vi ska ha skoj iaf!!

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-12-06 15:27:33

Oh yeah vi ska ha kul :)

Postat av: Korn

Publicerad 2008-12-07 21:27:19

Hej Möl!

Jag och Becci ska på diggiloo på svaneholms slott, eller båstad- inte bestämt än. har biljetter till båda ställena- så får mamma ta dom andra :P

Ja, jag kommer ihåg- o det regnade på oss!!

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela