Sofie

Julmys!

Publicerad 2008-12-01 17:19:19 i Allmänt

Nu är jag hemma i Kstad. Har varit hos Frida och pluggat. Har även varit på min gamla praktik och lämnat pengar.
Nu har jag fått lite julstämning i min lägenhet!
Tomtarna har hittat hit i år igen! Ljusstakar och ljus lyser upp!
Då var det 1a December. Vilket innebär att jag får öppna första luckan i min chokladkalender!!!! Wiie! Som jag förövrigt har fått av min kära syster! Hjärtligt tack.
NÄ, jag är inte för gammal, hihi...


När jag kom hem så tände jag första ljuset i min adventsstake! Fint! Ska bara köpa lite mossa och lägga runt ljusen!



Här kommer några bilder på mina tomtar och julmysstämning!
Det är mkt finare och mysigare i verkligheten, det ser så ljust och "tråkigt" ut på bilderna. Men här kommer några iaf..






Här kommer även lite andra bilder som jag la in på datan nyss...
 Binis födelsedagsfest. 15/11-08. Petra, Emelie, Ellie, Jag och Bini

 Denna är till Anna (Korn). Vi saknade dig på bilden!

Lite mingelbilder från Damafton 19/11-08

 Fia och Stin minglar..

 Pauline och Emmelie minglar och äter snacks!

 Vinprovning



Syrran och Frans framför tvn!
Tack för chokladkalendern systeryster!
Du är duktig du som jobbar, tjänar pengar, tränar och "håller igen"...
Snart ska jag vara lika duktig! Snaaart! hiihih...

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-12-01 18:02:13

Så julefint du har fått det. Lite mossa i ljusstaken så blir det perfekt. KRAM

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-12-01 20:39:12

va mysigt :)

du kunde inte hitta en mer smickrande bild va ;)

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-12-01 22:35:02

Pauline! Chips är ju gott!! Pauline,mingel och snacks! :)

Postat av: Liza

Publicerad 2008-12-02 12:45:40

hej gumman=)

ja de e klart att vi ska ses då=) jobbar en del till jul men en dag minst ska vi ses iaf..=) tycker ja absolut...



ja jag åker den 5e jan. så vi går om varandra precis.. väldit tråkigt men men.. får komma hem o hälsa på dig sen ju=)



allt bra annars med dig???

Pusss

Postat av: Emma

Publicerad 2008-12-02 12:53:00

Jag har också chokladkalender, två st :)Vad mysig lägenhet du har!!! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela