Sofie

Sista kåren

Publicerad 2008-12-17 16:29:03 i Allmänt

Hmm minns inte när jag skrev senast. Jag har pluggat och träffat kompisar.
Nä, problemet med basgruppen är inte löst än. De kommer med så dåliga ursäkter och vi tänker inte ta oss till Klippan.
Problemet är att vi måsta göra det ihop annars blir vi inte godkända.
Att det kan bli så stort? Om de bara hade kommit i Måndags så hade det varit löst!
IDIOTER!!! Vill inte ens träffa dem, hihih...
De har gjort mig och Frida på väldigt dåligt humör och vår c uppsats har blivit lidande..

Igår kväll var jag, fia, emmelie, pauline, frida och johnna och kollade på en fotbollsturnering. Studenter från högskolan spelade, blev faktiskt sugen! Det e skoj med fotboll!
Jag och frida invigde även mitt singstar! Det var skoj!! Wiihooo!
Hon sov hos mig för andra gången denna vecka, vi somnade när vi kollade på titanic.

Idag har vi pluggat och varit på stan en runda.
Ikväll blir det min sista kårenkväll med gänget. Det är även bartömning...
Kommer vara blandade känslor ikväll... snyyyyyft...
Blir bonde söker fru/singstar förfest! Gjutet med mina vänner!
Dock ska jag ta det väldigt lugnt för familjen och faster kommer hit imorgon förmiddag. Då ska jag vara redig. Men jag måste till kåren och säga förväl! hihih...
USCH...HEJDÅ studentlivet 4-ever.... Både vill och inte...

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-12-17 18:31:57

buhu, vi kommer sakna vår Sofie på kåren efter denna gången.

men inga tårar ikväll hoppas vi, de tårarna får komma sen när det blir mer verkligt att du flyttar ifrån oss.

ikväll ska vi ha skoj :)

Postat av: Dreadlocks babe

Publicerad 2008-12-17 20:28:28

Ja de e de.. men ja fick erfara att ja blivit allergisk.. så ja har fått lämna iväg den igen tyvärr.. en kompis va o hämtade den innan igår.... men dee bättre så.. men tråkigt samtidigt..

ja de ska bli superkul o träffa dig....



Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela