Sofie

Underklädesparty/julmaskerad/inflyttningsfest

Publicerad 2008-12-08 21:36:25 i Allmänt

I lördags samlades några tjejer hemma hos Fia. En kvinna kom dit och visade underkläder som vi sedan provade. Man fick lite professionell hjälp. Jag hatar att prova och köpa bhar. Man hon hjälpte oss, så det sitter som det ska!
Det blir säkert jätte bra!

Sedan åt vi god buffe. Vi alla hade tagit med oss nått att äta. Det var riktigt gott och trevligt! En god blandning. Vid 19-20 tiden kom de andra och inflyttningsfesten började. Det var en del som var utklädda! Själv var jag tärna.
Min kamera har lagt av, så bilder kommer när jag orkar ladda batterierna. Vi umgicks, drack och dansade loss!
Sedan bar det av till Grand där vi fortsatte dansa!! Där var många man känner, så det var också trevligt.
En mkt lyckad kväll!

Idag har jag och Frida suttit med uppsatsen. Vi ska ha en miniopponering på Torsdag. Ska få respons på det vi gjort, så får hoppas det går bra.
Annars ska vi snart ta tag i diskussionsdelen.
Men snart är det över, ska bli såå skönt. tråkigt att bara skriva och välja bra ord osv...

I lördags fick jag ett litet ryck.. Jag ville bara hem till Malmö... Det ska jag snart också!! Snart är det jul med familj och släkt.. bara umgås och äta gott! Har lite till att se framemot innan... Men tiden går såå fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela